מכשיר סליקה לעסק מבית iCredit
מכשיר סליקה הוא צו השעה. במיוחד לנוכח חוקי המזומן המתרגשים עלינו מדי תקופה ומגבילים את גובה העסקאות שניתן לבצע בכסף מזומן. אך מכשיר סליקה הוא צו השעה גם לאור העובדה הפשוטה שרק אחוז קטן מהלקוחות הן בישראל והן בעולם כולו נוטים לשלם במזומן. לפי הערכות רק כ-19% מכלל הלקוחות משלמים במזומן, מה שהופך את הכסף המזומן לאחד מאמצעי התשלום הפחות מועדפים על לקוחות.
מנגד, תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי ובאמצעות ארנקים דיגיטליים נמצאים בשימוש נרחב. עסק פיזי שבבעלותו מכשיר סליקת אשראי יכול לחייב בקלות ובמהירות לקוחות והוא מבטיח חווית קניה טובה יותר, והמהירות והמיידיות קריטיים, שכן כל איש מכירות מנוסה יודע שכאשר מדובר בנושא חשוב כל כך כמו מכירות, חשוב להכות בברזל בעודו חם. המשמעות של זה היא הבטחת מכירה במהירות ועידוד “רכישות אימפולסיביות”. הרי לא כדאי לתת ללקוחות שלכם להמתין יותר מדי זמן לפני שהם משלימים את הרכישה. אם הם ימתינו זמן רב מדי הם עשויים להחליט שהמוצר או השירות אינם הכרחיים עבורם ויוותרו כליל על הרכישה.
לא כל מכשירי סליקת אשראי נולדו שווים
משמבינים שהאופן שבו בית העסק בוחר לגבות תשלומים מקהל לקוחותיו יכול להשפיע על הצלחת העסק ועל רווחיותו וכאשר מפנימים את הנתונים לפיהם לקוחות מעדיפים לשלם באשראי ובארנקים דיגיטליים, נותרה רק שאלה פתוחה אחת והיא איזה מכשיר סליקה מתאים לעסק שלי?!.
נכון להיום יש מגוון חברות בישראל המציעות מכשירי סליקת אשראי, וכמו כל דבר בחיים – לא כל מכשירי סליקת האשראי נולדו שווים: יש מכשיר סליקה איכותי ויש מכשיר סליקה לעסק שאינו יעיל ואיטי, יש מכשיר סליקה מהנייד ויש מכשיר סליקת אשראי נייח, וחשוב להתאים את מכשיר הסליקה לצרכים של בית עסק.
iCredit מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף בנושא מכשיר סליקה והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.
יש מכשירי סליקה לעסק ששווים יותר
כאשר מדובר בבחירת מכשיר סליקת אשראי לבית העסק, כדאי לבחון כמה דברים חשובים רגע לפני שמשלמים ומתחברים:
בחרו מכשיר סליקה בעל רמת אבטחה מיטבית:
כסף זה דבר רגיש וחשוב להבטיח תהליך תשלום מהימן, בטוח ומאובטח. אם לא כן, יזלגו פרטי האשראי של הלקוחות לגורמים שאינם רצויים, וכתוצאה מכך המוניטין של בית העסק עלול להיהרס. לכן, אחת הבדיקות החשובות ביותר שיש לערוך לפני שבוחרים מכשיר סליקת אשראי היא רמת האבטחה שמציעה כל חברה לתהליך הסליקה. כך לדוגמה, אצלנו בחברת iCredit ניתן לרכוש מכשיר סליקה לעסק עם קורא כרטיס אשראי בעל תקן EMV. תקן זה למעשה מאבטח את הרכישה בכרטיס אשראי והוא עושה כן על ידי שבב חכם המותקן על הפס המגנטי והזנת קוד סודי. כלומר תקן זה מחייב הזדהות כפולה טרם החיוב, הוא מספק כמה שכבות הגנה ולכן הוא יעיל מאוד במניעת הונאות אשראי וזיופים. כמו כן, אנו מקפידים על טכנולוגית הצפנת הנתונים הגבוהה ביותר, העדכנית והאיכותית ביותר.
העדיפו מכשיר סליקת אשראי המקבל מגוון צורות תשלום:
לצד הפופולריות של כרטיסי אשראי, חלה עליה בשנים האחרונות בשימוש בארנקים דיגיטליים. ארנקים אלו הם חזית הטכנולוגיה והם הופכים את חיינו להרבה יותר קלילים, מאחר שהם מייתרים את סחיבת הארנק הפיזי ומאפשרים תשלום דרך הטלפון החכם. חשוב להבין שככל שעסק או חברה מציעים יותר אפשרויות תשלום, כך הסיכוי להגדלת ההכנסות גדל אף הוא בהתאמה. זה עניין של נוחות מנקודת מבטם של הלקוחות. ולקוחות נוטים לרכוש במקומות שקל, נוח ומהיר לשלם בהם ובמקומות שמכבדים את אמצעי התשלום שברשותם. אם ניקח לדוגמה את מכשיר סליקת כרטיסי אשראי שלנו ב-iCredit, אז ניתן לגבות דרכו תשלומים לא רק כרטיסי אשראי כי אם גם מארנקים דיגיטליים תודות ל- NFC מובנה. NFC זהו בעצם תקן תקשורת אלחוטית המאפשר תשלום מקוון כגון תשלום באמצעות Google Wallet (פעם נקראGoogle pay ).
ודאו שהחברה מציעה תמיכה מקצועית, במקרה של שאלה או בעיה עם מכשיר הסליקה:
אם החברה שמספקת את אותו מכשיר סליקה אינה מציעה מערך תמיכה מקצועי בלקוחות – חווית השימוש במכשיר יכולה להיפגע באופן משמעותי, ואין זה משנה כמה מכשיר סליקת אשראי הוא מתקדם, יעיל ואיכותי. אנו בחברת iCredit למשל מאמינים שאנחנו לא מוכרים רק המוצר, קרי: מכשיר סליקה, אלא גם שירות. לכן אנו מציעים מערך שלם ומשומן של שירות ותמיכה בקהל לקוחותינו. מערך זה זמין ללקוחות במהלך ימי העסקים והוא מאפשר לבעלי עסקים וחברות לקבל תשובות מהירות לשאלות הנוגעות לתפעול ולשימוש במכשיר סליקת האשראי, כמו גם מאפשר פתרון מהיר לבעיות טכניות וטכנולוגיות שעולות.
לא רק מכשיר סליקה מתקדם, ודאו שכל תהליך החיוב יהיה אוטומטי:
תהליך גביית תשלומים מלקוחות אמנם מתחיל בסליקת אשראי או חיוב מארנק דיגיטלי, אך הוא לא מסתיים שם. לאחר החיוב יש צורך להפיק עבור הלקוח חשבונית ו/או קבלה. לכן, אנו ממליצים לעמוד על כך שמכשיר סליקת האשראי יפיק קבלות/חשבוניות בסיום החיוב או יתממשק עם מערכת להפקת קבלות/חשבוניות חתומות בחתימה דיגיטלית. שכן רק כך יוצרים אוטומציה מלאה לכל תהליך התשלום. במכשיר הסליקה של iCredit לדוגמה חשבוניות וקבלות יוצאות באופן אוטומטי מהמכשיר בסיומה של כל רכישה תודות לקורא כרטיס אשראי. אך גם לקוחות שאינם עובדים עם מכשיר סליקה יכולים להתחבר למערכת החשבוניות שלנו, ולהפיק חשבוניות וקבלות חתומות דיגיטלית בתום כל חיוב וכל להפוך את כל תהליך גביית התשלום לאוטומטי, יעיל ומהיר.
בחרו מכשיר סליקה לעסק בעל ממשק ידידותי:
חווית השימוש במכשיר הסליקה חשובה גם היא ליעילות ולתחושת הביטחון של בעל העסק. על כן אנחנו מסיימים עם המלצה אחרונה הנוגעת לרמת השמישות והנוחות של המכשיר. כדאי מאוד לבחון את תצוגת המידע במכשיר הסליקה, לראות שתוכן ההודעות המוצגות על המכשיר מובן וקריא, שהתצוגה הגרפית ברורה, שהחיבורים תקינים, שכפתורי המכשיר עובדים כראוי ושהמכשיר אינו מכשיל או מונע השלמת עסקאות.