תשלום מאובטח

רוצים להגדיל את שיעור ההמרות בנכס הדיגיטלי שלכם? לא בלי תשלום מאובטח!

8.01.2023

תשלום מאובטח הוא חיוני אם יש לכם נכס דיגיטלי אשר דרכו אתם מחייבים תשלומי לקוחות מאחר שבכל 39 שניות בממוצע יש מתקפת האקרים על מחשבים עם גישה לאינטרנט. התקפות אלו מכוונות לכלל החברות, העסקים, הארגונים, הגופים, המוסדות והרשויות, כאשר 43% מכלל מתקפות הסייבר מכוונות לעסקים קטנים, ו-95% מהן הן תוצר של טעות אנוש תמימה.

ההתפתחויות הטכנולוגיות מגדילות אמנם את היקף העסקאות המבוצעות אונליין והופכות את חיינו להרבה יותר קלילים ונוחים, אך במקביל הן גם יוצרות הזדמנויות חדשות להונאות ופשעי סייבר. נתוני כרטיסי האשראי של הלקוחות הם מכרה זהב עבור האקרים. כאשר נתוני כרטיסי האשראי נפרצים, הנפילה יכולה להיות מהירה: הלקוחות מאבדים אמון ביכולת של החברה להגן על המידע האישי שלהם, והם פשוט נוטשים ועוברים למתחרים.

אך חשוב להבין שתשלום מאובטח מספק שכבת הגנה לא רק לקהל הלקוחות כי אם גם לבעלי העסקים הדיגיטליים עצמם. הוא מונע תביעות משפטיות, הוא גם מונע פגיעה במוניטין של העסק המקוון, אובדן מיותר של הכנסות, ולמעשה בעלי עסקים המעוניינים לסלוק אשראי אונליין, מחויבים על ידי חברות האשראי לדאוג לדף תשלום מאובטח העומד בתקן PCI DSS המחמיר. בנוסף, אם רוצים שהנכס הדיגיטלי יתקדם לראש תוצאות החיפוש בגוגל, יש לדאוג לאבטחת האתר. שכן אחד התנאים העיקריים להתברגות בראש תוצאות החיפוש של גוגל הוא בניית אתרים מאובטחים, לרבות דף תשלום מאובטח באתרי סחר.

על בעלי עסקים דיגיטליים בכל סדר גודל מוטלת, אם כן, האחריות לספק לקהל הלקוחות אפשרות לתשלום מאובטח ברמת האבטחה הגבוהה ביותר ולהבטיח שנתוני הלקוחות מוגנים ובטוחים, ברמת הצפנה מלאה.

כך מקימים דף תשלום מאובטח הממיר מבקרים ארעיים ללקוחות נאמנים

דף תשלום מאובטח הכרחי להגדלת שיעור ההמרות והמכירות בעסקים דיגיטליים, הוא התחנה הסופית של הלקוחות וזה המקום שבו הם נדרשים למסור את פרטי כרטיס האשראי שלהם ולהיפרד מכספם. שווה מאוד להשקיע בהקמת דף תשלום מאובטח כי זהו המקום שבו מבקרים ארעיים הופכים ללקוחות משלמים.

אז איך הופכים דף תשלום מאובטח אפרורי, גנרי ומשעמם לדף מזמין, אמין, מושך ומהמם?

הנה כמה עצות שימושיות ליצירת דף תשלום מאובטח שהוא לא רק מקצועי ואמין אלא גם ממיר…

#1 השקיעו בעיצוב ומיתוג דף התשלום מאובטח

דף תשלום מאובטח לא חייב להיות משעמם, למעשה הוא יכול להיות חלק אינטגרלי מהמיתוג של העסק הדיגיטלי שלכם. לאור העלייה בשיעור הונאות הסייבר וסיפורי האימה שמסתובבים כדאי מאוד לשמור על עקביות ולעצב את דף התשלום המאובטח בדומה לעיצוב המזוהה עם העסק הדיגיטלי. מומלץ לעצב דף תשלום מאובטח בצבעים ובגופנים של המותג, לצרף את הלוגו של בית העסק ולספק ללקוחות תחושת עקביות בין חוויית הקניה בנכס לבין חוויית התשלום בדף המאובטח.

חברות סליקה רבות מציעות תבניות עיצוב מוכנות להקמת דף תשלום מאובטח והופכות את תהליך להרבה יותר קל ופשוט. ניתן להתאים כל תבנית לצרכים של כל עסק, להוסיף לוגו, להתאים צבעים וגופנים ולשלב תמונות המזוהות עם המותג הדיגיטלי. במערכות רבות ניתן אף לעצב דף תשלום מאובטח הזהה לעיצוב של האתר, הבלוג או החנות המקוונת.

iCredit מציעה פתרונות תשלום מאובטח לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם, למידע נוסף והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

#2 בקשו מהלקוחות למלא רק פרטים הכרחיים בדף התשלום המאובטח

אם יש משהו שמחסל כל סיכוי להמרה, גורם ללקוחות לנטוש עגלות מלאות ולוותר על רכישות, זה דף תשלום מאובטח המחייב מילוי רשימה ארוכה של שדות (מיותרים). מומלץ מאוד לשלב בדף התשלום המאובטח רק שדות חיוניים, הנדרשים על ידי חברות האשראי וכן שדות של פרטים שאתם מעוניינים לשמר.

על פי forrester.com 11% מהאוכלוסייה הבוגרת בארצות הברית נוטשת עגלות קניה ונמנעת מלהשלים רכישות בנכסים דיגיטליים הדורשים מילוי של יותר מדי פרטים או כאשר הם מתבקשים להירשם לאתר באופן מקוון טרם ביצוע הרכישה. מה שמוביל אותנו לסעיף הבא…

#3 אל תתנו את השלמת הרכישה בהרשמה לנכס הדיגיטלי שלכם

לא מומלץ לשים מכשולים בדרך להשלמת הרכישה. תחשבו לרגע על כל הסיסמאות ושמות המשתמש שהאדם הממוצע צריך לשמור ולזכור, האם אתם באמת רוצים “להעמיס” על הלקוחות שלכם עוד?

כנראה שלא. בדיוק מסיבה זו כדאי מאוד לאפשר תשלום ללא הרשמה ולא להכריח לקוחות להירשם לחשבון בנכס הדיגיטלי. על פי כל המומחים הרשמה נתפסת כפולשנית (הלקוחות בטוחים שהפרטים נשמרים לצרכי שיווק עתידיים), היא מאריכה ומסרבלת שלא לצורך את תהליך התשלום, מונעת רכישות אימפולסיביות ומפחיתה את אחוז ההמרות. ספקו ללקוחות שלכם חווית תשלום מהירה, נוחה, נעימה וחלקה.

זכרו, דף תשלום מאובטח נועד למטרה אחת – לגרום ללקוחות להשלים את ביצוע הרכישה. זהו השלב האחרון במסע של הלקוח וזו המטרה שלשמה הקמנו את הנכס הדיגיטלי, אז למה להסיח את הדעת של הלקוחות מהמטרה? גם כך בעידן המידע לאנשים יש טווח קשב של דג זהב.

דף תשלום מאובטח צריך להיות נקי מפרסומות, מסרגלי ניווט מיותרים ומאלמנטים ויזואליים כמו תמונות או סרטונים שאינם משרתים את המטרה. שלבו קריאה ברורה לפעולה והקפידו לבנות דף תשלום מאובטח מעוצב, ממוקד, ממותג, מינימלי ונקי, החף מכל הסחת דעת.

#4 ספקו הוכחות לסטנדרט האבטחה הגבוה של דף התשלום

בסקר שנערך על ידי eConsultancy 58% מהנשאלים דיווחו שהם נטשו דפי תשלומים בשל חשש לאבטחת התשלום.

הלקוחות שלכם עומדים להפקיד בידיכם מידע יקר ערך. הם מתבקשים להשאיר פרטים אישיים, תעודת זהות ופרטי כרטיס אשראי והם רוצים לדעת שהפרטים שלהם יהיו מוגנים ובטוחים. לכן אם שואפים להקים דף תשלום מאובטח שיגדיל את שיעור ההמרות, חשוב להרגיע את החששות הטבעיים של קהל הלקוחות. איך עושים את זה?

ציינו באופן בולט שהתשלום בנכס הדיגיטלי מאובטח, שהפרטים האישיים ופרטי האשראי של הלקוחות מוגנים היטב ואינם מועברים לצד שלישי. אפשר בטקסט ואפשר גם לשלב אייקונים המסמלים אבטחת נתונים.

הציגו באופן ברור את רמת האבטחה של דף התשלום המאובטח בנכס הדיגיטלי שלכם. נכון להיום רמת האבטחה הגבוהה ביותר להצפנת פרטי כרטיסי אשראי היא SSL ועמידה בתקני האבטחה המחמירים של מועצת התקנים היא PCI.

שלבו רשימת לקוחות או תמונות לוגו של לקוחות קיימים שכבר השלימו רכישה בנכס הדיגיטלי שלכם בהצלחה, בוודאי אם יש לקוחות מוכרים, ידועים או בעלי שם. זה מחזק את רמת המהימנות של החברה ומוכיח שגם חברות מוכרות הצביעו אמון ברמת האבטחה של האתר.

#5 אל תוותרו על אוטומציה מלאה של כל תהליך התשלום

העסק שלכם דיגיטלי, התקשרות עם הלקוחות היא וירטואלית והתשלום הוא מקוון, אז את הקבלות עבור התשלום תוציאו באופן ידני ותשלחו לכל לקוח ולקוחה באופן אישי?

זה לא כל כך הגיוני.

לכן, מומלץ מאוד לבחור חברת סליקת כרטיסי אשראי אמינה ומקצועית שהמערכת שלה מתמשקת בקלות עם תוכנת הנהלת חשבונות של בית העסק, כדי שכל תהליך התשלום, מתחילתו ועד סופו, יהיה דיגיטלי ואוטומטי.

לאחר שלקוח משלים את תהליך הרכישה, הוא מצפה לקבל אישור הזמנה וקבלה עבור התשלום. על כן חשוב מאוד לסנכרן את מערכת הסליקה עם תוכנת הנהלת החשבונות של העסק. זה מקל מאוד על ניהול העסק, חוסך עבודה ידנית, זה חוסך נייר ועבודה של כוח אדם וזה גם תורם באופן משמעותי לנראות של העסק ולמיתוג שלו אם כל תהליך התשלום הוא דיגיטלי.

iCredit מבית ריווחית – פתרונות סליקה מאובטחים מבית טוב

מערכת סליקת אשראי iCredit מציעה מעטפת של פתרונות סליקה מתקדמים תחת קורת גג אחת. לצד רמת האבטחה הגבוהה ביותר לדפי תשלום מקוונים – תקןPCI DSS , מערכת סליקת האשראי iCredit כוללת גם תבניות עיצוב מוכנות למיתוג דף תשלום מאובטח, טוקוניזציה, המאפשרת לשמור באופן מוצפן ומאובטח פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות לצורך חיוב חוזר עתידי, אפשרות לשירותי סליקה מהנייד, סליקה של כל חברות האשראי, בכל המטבעות, אפשרויות עיצוב להטמעת iFrame או Redirect וכן התממשקות לתוכנת הנהלת החשבונות המומלצת ביותר על ידי רואי החשבון בארץ – ריווחית אונליין, המפיקה חשבוניות חתומות דיגטלית הנשלחות לכל לקוח באופן אוטומטי.

iCredit מציעה פתרונות תשלום מאובטח לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם, למידע נוסף והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

לפרטים נוספים על סליקת כרטיסי אשראי באמצעות המערכת שלנו ולהרשמה צרו קשר

צור קשר